From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of hagelis...@gmail.com
Sent: Monday, February 17, 2014 5:55 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: RE: TP-LINK router DHCP address reservation limit

Szia

Beüzemeltem egy freeradiust, az alábbi alapján:

http://community.spiceworks.com/how_to/show/24627-freeradius-for-mac-authent
ication-on-netgear-wireless-access-points

Alapjában működik - elindul a szerver -, de nem engedi be a klienst.
XP-n nem kér jelszót sem, felhasználót sem, egyszerűen csak gondolkodik.
Win7-en mindkettőt kéri és el is jut a radius szerverre, látszik a logjában,
de nem engedi be. Akkor sem, ha nem mac-et írok a users fájlba, hanem rendes
user/pass-t.

Ehhez ugye nem kell tanúsítvány a kliensre? Mobilok is működnek ezzel?

Köszi
hg