szia!
mi a kir-t használjuk!
voltam magiszter bemutatón!
az első két dolog ami a jegyzeteimben szerepel:
1 ingyenes- ezt sztem mindenki tudja
2 a 2013/2014-es tanévre kapta meg a lehetőséget a magiszter! (ma ez a tuti és ők is csak bíznak a jövőben)
kaptam demo kódokat, amik még működhetnek. ha érdekel elküldöm. a taninformhoz hasonlít a rendszer.
levente