"... amire van olyan alternatíva (MaYoR), ami nagyon profi,...."

Ez enyhén szólva is túlzás. ☺

Üdvözlettel:

Kovács Endre

rendszergazda

E-mail: rendszerga...@vasarhelyi.info

Web: www.vasarhelyi.info

Vásárhelyi Pál Kereskedelmi Szakközépiskola

1212 Budapest, Széchenyi István utca 95.



Gondoljon a környezetre, mielőtt kinyomtatja ezt az e-mailt.

Please consider the environment before printing this e-mail.