From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Tápai Tamás
Sent: Friday, February 21, 2014 11:36 AM
To: Techinfo
Subject: Panda antivírus

Kedves Kollégák!

Tanácsotokat szeretném kérni, hogy mennyire használható iskolai környezetben,
főleg XP-s gépeken a Panda antivírus program. Jelenleg a korábbi
rendszergazdacég által telepített AVG-k mennek. Most van akciója a Pandának
ezért keresek más megoldást, illetve tanácsot.
Köszönöm    Tápai Tamás

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme
ellenőrizte azt.