Szia!

Nem új keletű a dolog sajnos.

http://prohardver.hu/hir/western_digital_caviar_green_hdd_hiba.html

Én megcsináltam több mint 2 évvel ezelőtt, de sajnos már nem sokat segített a WD10EARS-okon.
Mind a 2 HDD megdöglött nem sok különbséggel.
Egyszerre lettek véve 24/7-ben mentek. Egyik 18 000 órát bírt a másik alig 20 000 órát.
A green egy nagy szemét. Még a blue is imitt-amott nevezhető HDD-nek sajnos.
Black alatt nem veszek winyót jó ideje. Ahogy haladunk a korral minden egyre szarabb :S 250 GB-os szó szerint black HDD (első sata-II @ 16 MB) szintén 24/7-ben 90 000 óra + tart és semmi baja.

A Red-el kapcsolatban van valakinek tapasztalata, infója?
Nem egy átcímkézett green? Hallottam ilyet is.