Ha jól értem: mindhárom gépről mindegyik email címüket nézegetik?
Mindegy, nem is ez a lényeg.
Én évek óta hasonlóan használom a t-online-os címeket Thunderbird-del, vegyes gépeken, XP, Vista, Win7, még a Thunderbird verziók azonosságára se vennék mérget. Sőt van olyan postafiók, amihez az egyik gépen POP a másikon IMAP van beállítva felhasználó ízlése szerint. (mondjuk két helyen POP három helyen IMAP)

Arról tudok beszámolni, hogy ilyen probléma még nem fordult elő.

Csak nem egyforma valami beállítás. Amire hirtelen gondolni tudok: törlési beállítások. Postafiók beállításai/Kiszolgáló panel. Nem elég, hogy minden maradjon meg a szerveren, a törlésre is figyelni kell szerintem. (ha valamelyik felhasználó gondosan tisztogat) Csak tipp. Mindenesetre legyen minden fiók minden beállítása azonos minden gépen. Kezdetnek.

A másik: a T-nél az IMAP lehetőséget ad új mappák létrehozására, az alap mappák persze maradnak, de lehet garázdálkodni, azt is szinkronizálja. Ugyanott a Speciális gomb mögött él egy pipa erre, mikor létrejön a fiók, ez be is van kapcsolva.

sl