Ebben van igazság - nem is kevés.

Csak a párhuzamot nem értem. ;)

Igazából mondhatnám, hogy aki a hagyományossal igényes képeket csinált nagy
valószínűséggel a digitálissal is azokat fog készíteni... és aki a
hagyományosnál is csak kattogtatott (hidd el, hogy sokan voltak), azok most
is csak kattogtatnak...

Szóval a felesleges részek kitörlése szerintem nem az igényesség, hanem
inkább a szőrszál hasogatás kategóriájába tartozik... De ettől függetlenül
tőlem nyugodtan törölgethetitek és mondhatjátok rám, hogy én vagyok az
igénytelen, a szakmailag alulképzett vagy amit akartok - ettől az még nem
lesz úgy. ;)