Kaptam egy olyan megbízást (és mivel pénzes, szeretném elfogadni :D ), hogy
csinálni kellene informatika feladatlapokat. kb. ilyesmi kellene:4.a) Hozz
létre egy tavolsag nevű, egész típusú változót nulla kezdőértékkel!valahol
mellette van egy kis ikon, nyíl, valami, amire, ha a kölök rákattint, akkor
kapja a segítséget pl. int tavolsag = 0; stb. Újabb kattintással elrejthető a
segítség.Ideális esetben a segítség ugyanazon az oldalon jelenik meg, nem külön
ablakban (de én tudnék élni az utóbbival is).Ezen kívül tudjon kezelni
szövegdobozokat, ahová a diák beírhat, pl.6.b) Írd be a szövegdobozba, hogy x
változónak mennyi lett az értéke! stb.Jó lenne, ha offline működne, mert nem
tudják garantálni az Internetet, és persze Gipsz Jakabkának legyen lehetősége
elmenteni a munkáját.Szerintetek milyen programmal/eszközzel/módszerrel lehetne
ezt a legkevesebb energiával létrehozni? Esetleg van valami célszerszám, csak
én nem tudok róla?
Köszönöm a tippeket