2014.05.19. 18:20 keltezéssel, Kovács Marietta írta:
Nagyon köszönöm a sok információt :)
Samu nekem is tetszett, főleg az ára, de a TLC miatt elbizonytalanodtam...

>http://ipon.hu/webshop/product/samsung_120gb_sata3_2.5_840_evo_mz_7te120bw/504945

Amit mostanában újan árulnak az már mind tlc-s csak nem nagyon teszik a kirakatba, adatlapokon, műszaki leírások legmélyén megtalálható. Persze nem az ultradrága spéci ssd-kre gondolok. Amit meg valaki itt írt közben, hogy hagyni kell még helyet (overprovisioning), az már ezekbe be van építve gyárilag. pár éve még 64/128/256/512 gigásak voltak, most ugyanez 60/120/240/500, a maradék erre van fenntartva. A samsungot én is ajánlani tudom, nekem van 830-as samsungom, az még 128-as, ott a samsung szoftver ajánlota fel hogy hagyjak helyet overprovisioning-nak, az újabbakon már nem kell. Az evo-k nagyon jól sikerültek, a hozzá adott szoftvert nem lehet eléggé dícsérni, evo-nál be lehet állítani vele egy plusz cache-t ami gyorsítja és kíméli az ssd-t. Néhol látok még 7td szériát, abba nem érdemes beleugrani amióta van 7te, ára is ugyanaz. Ha még van rá egy kis plusz keret akkor érdemes ránézni a 840 pro-ra is, ledobta a samsung annak az árát is, meglepően jó áron lehet rábukkanni, na az még mindig az egyik leggyorsabb a piacon és még a 6000-es chipek vannak benne.