Kellett kapjál másik TSZ-es kulcsot.
Gondolom, ez is hegyekben ment ki, ugyanúgy egyforma, mint az előző.
Nekem M3R-rel kezdődik.

Vannak kulcs-cserélő fájlokcsák, még hivatalosak is :-).

(Bár arra figyelj, hogy a vírusvédélem hajlamos ártó szándékúnak minősíteni
ezeket...)

Új kulcs, restart, és jó.

Gy.

2014 Június 5, Csütörtök 09:31 CEST dátummal, Kovács Marietta