2014.06.11. 10:12 keltezéssel, Veres Sandor írta:
2014.06.11. 9:59 keltezéssel, Hábel György írta:
És csak korlátos ideig töltheted le, korlátozott alkalommal, és botrányosan lassan... :-(

Ezzel tisztában vagyok.
Mi a legjobb letöltési mód, melyik böngésző?

Veres Sándor
Én firefox alatt, a downthemall (DTA) kiegészítővel tudtam, mással mindig megszakadt. 3 napig ment a gép éjjel-nappal, de lejött minden. Az angolokat meg az office for mac-et úgyse fogjuk használni de jó ha mégis megvan. 52 giga körül van.
Ha valami esetleg nem jön le akkor írj privátban, valószínű tudok segíteni.