Hello!
> Szerintem a közép, emelt, majd a visszaállítás vitte el pl a Win 7 DMAK
> korlátot,
> de nem lenne rossz tudni, hogy mennyi is az a korlát?
Amit en nem ertek.
1. MAK kulcs csak olyan laptopokra kell, amiket nem windows-l vettek.
(Felmerul , hogy akkor legalis-e a tisztaszoftvert rakni ra. Persze ha kulon
vettek windows
oprendszert hozza, ami igy szerintem dragabb, mint egybol oprendszerrel venni,
akkor nincs
gond)

2. Minden iskola rendelkezik Sulinet kapcsolattal.
3. 2 miatt a KMS aktivalasnak mennie kell, ergo felesleges a MAK kulcs.

Nekem meg sosem volt szuksegem MAK kulcsra a telepiteshez.
Sulineten aktivalodnak a gepek, gond nelkul.

Esetleg ha azt deritenenk ki, hogy miert nem sikerul aktivalni a gepeket, akkor
feleslgesse
valna a MAK kulcs hasznalata, ha meg megis kell, akkor elenyeszo szamban eleg
lenne.

Szoval akinek szuksege van MAK kulcsra, s nemcsak a windows-nelkuli
laptopoknal, azoktol
varnam az okot, hogy miert is kell?

Udv:
Molnar Peter, Tel:36209149514