Szia!

Én inkább ezzel próbálkoznék: WAIK (Windows Automated Installation Kit)
Csinálsz egy unatted.xml filet és beteszed a telepítő média gyökérkönyvtárába.

(ilyet találsz a kir-es telepítőben is, csak ott a serial-t tették csak bele, de lehet bonyolítani rendesen)
http://www.microsoft.com/hu-hu/download/details.aspx?id=5753