Szerintem a WPA-PSK otthonra elég lesz, nem hiszem hogy pont ezt fogják meghekkelni ha csak 11 mbps -t tud.

Szerintem a w7 alapból bejelentkezik ha a wifi csatlakozásnál ezt adod meg. Ha nem ezt adtad meg akkor is lehet módosítani a wireless hálózatokat a hálózati, és megosztási központban. Azért jelenik meg az SSID, a hálózat nevénél, mert vezetéken, és wifi-n keresztül is ugyanazt a default GW-t kapja.