Üdv!

Tegnap húztak be hozzánk egy kábeles netet, a mostani közhálós ADSL kiváltására. Mindenképp jó lesz, mert sebességben lefelé a mostani három-, felfelé irányban a hatszorosa.

Már csak az nem tiszta nekem, hogy és mikor lesz egy DHCP-s külső IP-ből ugyanaz a sulinetes tartományunk? Kérdeztem a hálózat tulaját, ők semmi más instrukciót nem kaptak se ISP oldali routolásra, se semmire, csak egy mikrotik routert kellett nekik
betenni pár konfigurációs módosítással.

Valahogy ez nekem fejben nem áll össze.

Egyelőre megy a régi felállás, de neki le kell jelentenie ha kész a végpont beüzemelés és akkor elvileg a másik alól "kihúzzák a szőnyeget". MI lesz a 2-3 hónapja cserélt
ADSL modemmel és a szintén friss Cisco routerrel?

Akinél volt már ilyen, kérem ossza meg, hogy megy ez!

Már nincs sulinetes IP-hez kötött szolgáltatásunk, de ha meg itt lenne helyben a levelezés
vagy a webszerver, akkor most így mi lenne? Se levél, de web?

Z.