2014.08.19. 9:02 keltezéssel, Zoltán Kurucz írta:
Sziasztok!

Kicsit off leszek, de hátha tudnátok segíteni. Van egy régi w810i sony telefonom (pannon) Szeretném függetleníteni, de sehol sem találok hozzá működő nck kódot. Egy pár fórumot megnéztem gugli jóvoltából de nem vagyok túl járatos a témában. Esetleg imei alapján mindegyiknek másikat kell generálni. Mivel, merre, hol?
Segítségetek előre is köszönöm

--
Kurucz Zoltán
*rendszergazda*

Megpróbálhatod ezt:
http://www.ehow.com/how_6109316_unlock-w810i-phone.html

Arra kell figyelni hogy ha a gépen rejtetteka kiterjesztések akkor nem lesz jó, mert az átnevezésnél w810.vkp.txt lesz belőle ami nem jó. Ki kell kapcsolni a kiterjesztések elrejtését (nem tudom ki volt az az őstulok M$-éknél aki annak idején ezt kitalálta), és úgy megcsinálni.

Ha nem o.k. akkor setool kell hozzá, de olyan ami nem kér boxot, de azt meg nehéz találni mert a legtöbb feltörtnek mondott setool az a gyári szoftver megspékelve 1-5 kémprogrammal, telepakolja a gépet és még nem is működik...