Sziasztok!
Én is "telefonos segítséget" kérnék. :)
Tárgybeli, azaz vezeték nélküli telefonkészüléket kell vennem vezetékes analóg vonalra. Nem kell, hogy sokat tudjon, mindössze annyit, hogy egy többnyire zárt fa ajtón keresztül is "élvezhető" legyen a működése, 10 méteren belül. Arra nincs esély, hogy ablakon ki, másikon bejöjjön a jel, nincs visszaverő felület a két szoba vonatkozásában.
Egy kézi beszélő egység elég.
Ár nem számít.
Tudom, hogy ilyen eszköz bőven van a piacon, igazából rosszat nem akarok venni, ezért jönne jól a tapasztalat.
Rossz=halk, gyenge hang.
Régebben volt egy Panasonic saját részre, de már az elektronikai hulladékban van, gyenge volt a feladathoz, azóta nem vettem ilyet.
Kültérre működött, beltérre nem.
(7 éve már)
Tehát mit ne vegyek? :)

köszönöm