Sziasztok!

Egy megerősítést szeretnék kérni.
Tanévkezdés napján reggel iskolánkban nem volt elérhető a net, az ip címeket
nem a szerver osztotta ki.
A szolgáltatások között megtaláltuk, hogy a dhcp le volt tiltva.
Előző héten péntekre vonatkozóan az alábbi 4 bejegyzést találtam az
eseménynaplóban:

1.       A(z) DskApLst szolgáltatásnak sikeresen el lett küldve a(z) leállítás
vezérlő

2.       A(z) DHCP-kiszolgáló szolgáltatásnak sikeresen el lett küldve a(z)
leállítás vezérlő

3.       A(z) DHCP-kiszolgáló szolgáltatás állapota: "leállítva"

4.       A(z) DHCP-kiszolgáló szolgáltatás indítási típusa Automatikus indítás
típusról letiltva típusra változott

Látszik, hogy melyik felhasználó indította a fenti kéréseket.
Mondhatjuk, hogy ez a felhasználó pénteken leállította a dhcp-t, majd hétfőn
reggel a bejelentkezni kívánó gépek nem kapták
meg az ip címüket?

A DskApLst szolgáltatásról nem találtam semmit.

Üdvözlettel:

Kövesi Zoltán
rendszergazda

Teleki Blanka Gimnázium