Sziasztok!

Megjegyzem, hogy a mai iskolákban hiányzik a dobogó a táblák elől,
pedig az igencsak hasznos dolog.
Ha van dobogó, akkor a tábla magasabban lehet,
így az osztály látja a tábla alját is,
és a táblát kezelő gyerek könnyebben éri el a tábla tetejét, ha dobogón áll.

---

ÜDVF

Hírlevél része volt:

Projektor

A tantermi csomag részeként kerül üzembe helyezésre, azaz a
projektorhoz

csatlakozni fog egy tanári notebook és egy interaktív megjelenítő
felület és annak

kiegészítői is.

Mivel a tantermi csomag részei különböző beszerzési eljárások
keretében kerülnek

beszerzésre, így ezek megérkezéséig, a tantermi csomag teljes
összeállításáig szíves

türelmüket kérjük!

A projektor fixen kerül rögzítésre és az interaktív felületre
vetíti a képet. Ennek alapján

kérjük, hogy a projektor/interaktív felület elhelyezésénél vegyék
figyelembe, hogy

LEGALBB 220 CM SZLES, 250 CM MAGAS SK, SZABAD FALFELLETRE VAN SZKSG, mely

megfelelő rögzítésre is alkalmasnak kell lennie. Az interaktív
felület elhelyezésre során

ergonómia szempontokat is figyelembe kell venni, pl. a tanulókkal
szemben történő,

megfelelő magasságú elhelyezés, annak érdekében, hogy a felület
egyrészt látható,

másrészt elérhető legyen számukra.

2014. szeptember 24. 13:22 Pintér Sándor írta,