szia!
androidban én sem vagyok otthon, mégis 1 ötlet.
a norton family-nak van mobil eszközre app-ja.
a tablet regisztrálva lett 1 email címmel, ezen keresztül telepíteni a nf-t.
így 1 tab-on 15 user felügyelhetsz.
a sok email-t átirányítod egy másik email-ra amit figyelsz(ne kelljen
egyenként feügyelni)
levente