2014.10.09. 8:58 keltezéssel, Torma Sándor írta:
On 2014.10.09. 8:57, Alaksza Balázs wrote:
Akkor windowsban kompatibilitási üzemmód? Magam is meglepődtem, hogy mennyi minden működésre bírható vele.

Gondolod, hogy nem ezzel kezdtem? :)

A profimédiás programok 16 bitesek, a 64 bites win8-ból már kivették a 16 bites alrendszert úgyhogy nem fog menni. Nálunk 32 bites 8.1 alatt simán mennek. (Bárcsak lennének olyan gépeing amik indokolnák a 64 bitest, van pár álomgépünk 775 celeronnal 2 giga rammal, de a géptermekben 478-as konfigok 256-512MB rammal...) Esetleg meg lehet próbálni az NTVDM szolgáltatást, de nekem nem akart működni vele. Ha a 16 bites telepítő nem indítja el az NTVDM telepítést akkor a vezérlőpultban kellene lennie valami 16 bites programok támogatása pontnak (angolul 16-Bit Application Support), ott lehet engedélyezni. Ha nincs meg akkor egy rendszergazdai parancssorban kiadott paranccsal is lehet:
|dism /online /enable-feature:ntvdm

Ha neked s jön be akkor csak valami virtuális környezet lehet megoldás, vagy azokon a bizonyos gépeken a 32 bites op.rendszer (max. pocsékba megy a 3GB feletti ram).

GyL