Sziasztok!

Van egy virtuális szerverünk, ami tegnap este/éjszaka kellett volna.
(Adatbázist módosítani
rajta.)
Semmi gond, OpenVPN-en bejelentkezem. Igen ám, de nem jó!
Felépítés:
A VPN másik vége egy szerveren van (Linux), ő route-olja a csomagokat a másik
szervernek
(szakmai).
Tények:
"szakmai" pingre válaszol, be tudok rá jelentkezni ssh-val, minden rendben
lévőnek tűnik.
Ha firefoxból akarom a phpmyadmint használni, eszeveszett lassú
(használhatatlan, mintha
egy 1800 bit/s-es modemmel kapcsolódnék....).
Próbáltam, hogy használom a Linux-on léőv squid-et: ugyanaz.
DE! Ha ssh-val belépek a Linux-ra, és onnan links-sel tovább, mint a villám...

Mi lehet a probléma? (Korábban tökéletesen működött, nem állítottam semmit
át...)

Köszi, üdv:
                TT