Sziasztok!

A kapott javaslatokkal élve a következőkre jutottam:
- a lokális bejelentkezéssel nincs gond,
- a "szolgáltató" címtartományán belüli gépről elérhető a weblap,
- tanúsítványok: YAST_Default_CA 2020-ig jó,a server certificate lejárt, de létrehozva újat a helyzet változatlan, - a szerveridőt csaknem másfél órával vissza kellett állítani, de a probléma maradt, - a portokat nem tudtam ellenőrizni, mert az "nmap localhost" parancsot nem ismeri fel,
- az "slapd" szolgáltatást nem tudom ellenőrizni,
- a log-okban nem láttam különösebb nyomot (persze attól még lehet...)
A "szolgáltató" nem igazán partner a megoldásban, ezért javasolni fogom az iskolának a sulinetes webszolgáltatás igénybevételét.

Köszönöm az eddigi segítséget!
Szakály Zsolt