+1 Sony Vegas. Pillanatok alatt megcsinálható. Alapból ismeri az m2ts-t.
Behúzod az idővonalra. A kívánt részekhez kattintasz,  előtte-utána nyomsz
egy S betűt (SPLIT).
Ott elvágja a videot. A nem kívánt részeket törlöd delete gombbal.
Arrébb húzod a megmaradt részeket, hogy ne legyen köztük hézag (mert ott
fekete videot kapnál).
File - Render As és kiválasztasz valami egyszerű formátumot (bármilyen HD
formátumot az avi rész alól)

Tényleg percekben mérhető, nagyon hamar megvan. A konvertálás tart tovább,
géptől és kodektől függően.

Németh Richárd
Baross KSZKI