Köszönöm a segítségeteket.

Üdvözlettel:
ÁT
2014.11.05. 10:39 keltezéssel, Sütő Péter írta:
Erre én is gondoltam, de Home változat nem tudom mennyire vehető rá…

Sücy

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Ádám Fazekas
Sent: Wednesday, November 05, 2014 10:38 AM
To: Techinfo
Subject: Re: Office 2010 frissitési probléma

wsus offline? egy probat meger raengedni.

32 bites ,nem rakja be a windows update-nél nem rakja be az egyéb microsoft
termékek frissitését, biztonsági frissitésekre gondolok, nem magát az office,
ha a sugójából próbálom frissiteni de a böngészőből elnavigál a gépen lévő
windows updatere ,újratelepítés megvolt sajnos sikertelenül