Kolléganőm laptopjára a kir.hu-ról letöltött Win8-at telepítettük anno. Tegnap
megunta a Windows áruház zaklatását, és engedélyezte, hogy a Win8 frissítse
magát Win8.1-re, de a 8.1 nem tudja magát aktiválni, állandóan kódot kér
tőle.Megpróbáltam a letöltött Win8 DVD-n lévő autounattend.xml fájlban lévő
kóddal aktiválni, de azt írja, érvénytelen.Próbáltam rendszergazdaként futtatni
a slmgr.vbs -ipk YHBYD- stb. parancsot, de hibaüzenetet adott
(0xc004e016).Tipp: az Áruházból történő frissítés miatt most azt hiszi magáról,
hogy egyéni licence-s a mennyiségi helyett?Van valami mód arra, hogy aktiváljam
a kolléganő gépet, ha lehet, a Win újratelepítése nélkül?
Köszönöm