From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Roland Miklosi
Sent: Monday, November 10, 2014 10:09 AM
To: Techinfo
Subject: Projektor képe halvány

Sziasztok!
A három éve pályázaton kapott Epson EB-460 projektorok egyikének a képe sokat
veszített fényerejéből, napfénymentes időszakban is nehezen olvasható
távolabbról, próbáltam a beállításokban fentebb húzni a fényerőt, de nem lett
jobb :(
Leírás szerint 2400 üzemórát kellene bírnia és még csak 970 van benne.
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Most küldjem szervízbe - már nem garanciális - vagy rendeltessek egy izzót bele
kb 50000 Ft-ért és bízzak benne hogy ez a hibája?