2014.11.13. 12:20 keltezéssel, Kovács Marietta írta:
> Egyszercsak, meló közben, vagy mindig álláshoz (éppen nemdolgozáshoz) köthető? Van úgy, hogy ott ülök előtte és egyszer csak nem mozdul az egér, van úgy, hogy visszajövök óráról és már megfagyott, volt, hogy épp távoli asztallal voltam bejelentkezve a teremből, akkor fagyott...

> (Két)Naponta leállítod, vagy ritkábban?
Minden este időzítve 8-kor kikapcsolja magát.

> Nincs mégiscsak valami abban a memóriában (feladatkezelő, msconfig)?
Nem látok semmit, ami gyanús lenne.

> Nem köthető nagy memóriaigényhez? Esetleg egy-két adott éppen akkor futó programhoz?
A felsoroltakon kívül biztos nem volt minden fagyásnál épp futó program.

> Memtest hibamentes?
> Nincs túlmelegedve?
> HDD is jó állapotban van?
> Kondik jó kondiban?

Majd nézem...

Vajon az energiagazdálkodási beállításokban be van kapcsolva a gyorsindítás (vagy minek nevezi)? Alapból ez be van kapcsolva, ilyenkor csak hibernálgatja magát. Nekem első dolgom telepítés után ezt kikapcsolni a 8-on. Próbálj meg egy újraindítást, lehet hogy csodát tesz ;)

GyL