Én ma kb. 2 órás munkával nem jutottam megoldásra egy winXP-s gépen IE8-al.
Feltettem egy 6u ... JRE-t 32 bitest. Ekkor bejelentkezéskor a IE kiírta, hogy hiányzik a Java Plug-in 1.4.2 verzió. Felajánlotta a telepítést, el is kezdődik a folyamat, majd kiírja, hogy nem áll rendelkezésre ilyen csomag. Közben folyamatosan arra panaszkodik, hogy a webhely tanúsítványa nem jó, biztosan meg akarom-e nyitni. Telepítettem aztán SDK-t nem tudom kellett volna-e egyáltalán, majd a biztonsági szinteket alacsonyra állítottam a böngészőben. Ezzel elértem, hogy most már nem hiányolja a Plug-in-t, de kiírja, hogy egy biztonsági alkalmazás blokkolta az oldalt, mert annak tanúsítványa lejárt. Nem tudom mi blokkolja, de mára feladtam. Ha esetleg van valakinek ötlete, ne kíméljen.

Illetve én ebben a sok Java sz*rban, verziószámok, SE, EE, ME elvesztem. Pl. JRE írja, hogy 1.6, de ilyen nincs, csak 6u,..., 7u... és 8u...

Üdv.: Faragó Zsolt