Helló!

Esetleg egy képernyő tesztet lehetne futtatni. Vagy
valamilyen tényleges tesztet, vagy valamilyen brutál játék demót, ami
folyamatosan mozgatja a képernyőt. Még a mechanikus "kocogtatást" se
felejteném el, hátha valamilyen kontakt hiba.

A mini XP-vel valamilyen
programmal nem tudtál rendszer/processzor hőt megfigyelni?

Azután a
nagykalapács...

---
Szűts Ferenc
sz...@vfmk.hu
VFKKI

On 24.11.2014
12:57, Kovács Marietta wrote:

> Hónap elején írtam, hogy a HP
munkaállomásomon fagy a Win 8, akkor az volt a konszenzus, hogy hardver
hiba lesz.
> Most jutottam el odáig (Nemes T., OKTV stb.) hogy volt
elég időm tesztelni egy Hiren's boot CD-vel:
> 1. Memtest lefutott
hibátlanul, igaz, hogy csak 1x ment végig
> 2. Mini XP-ben több HDD
tesztelő programot ráengedtem, egyik sem jelzett hibát
> Na, mondom,
akkor mégis a Win8 nem szereti a hardvert, és rákattintottam a mini XP
start gombjára, hogy lekapcsoljam --> gép újra és gyönyörűen lefagyott,
a szokásos tünetekkel (se egér, se bill).
> Innentől kizárnám a
szoftver problémát :)
> A memtest kb. 10 percig futott, a HDD tesztelő
kb. fél óráig, előtte gond nélkül használtam kb. 5 órát a gépet.
> Azt
hiszem, holnap lesz egy egész napos teszt, de szerintetek mit érdemes
inkább nézegetni? Rendszergazdának szvsz hiába adom oda, amit ő csinál,
azt én is meg tudom nézni, szerviz nem jöhet szóba, már nem garanciális.