Van egy könyvtár, alkönyvtárakkal, amelyben *.zip fájlok vannak. Ezeket a
fájlokat kell áthelyeznem egy linux scriptben egy másik könyvtárba (move -
mv). Csakhogy elképzelhető, hogy van 2 azonos nevű fájl. Azt szeretném,
hogy ha azonos a 2 fájl neve, akkor ne (!) helyezze át a második fájlt.
Erre tökéletes a move -n / mv -n kapcsoló, ami pont ezt csinálja.
Viszont az oprendszer RHEL 5, ahol az mv-nek NINCS még ilyen kapcsolója.
csak a mv -i, ami rákérdez, de ezt egy bash scriptben nem tudom használni,
mert megakasztja a script futását.
Nincs valami olyan megoldás, hogy a mv -i esetéén a nemleges választ (n) át
tudnám neki adni paraméterként?
Ilyet találtam: yes|tr y n| mv -i - de ez sem működött RHEL5-ön.
Valami ötlet?
Köszönettel:
Bálint István