2014.11.25. 14:19 keltezéssel, Nyeső László írta:
Sziasztok!
A Windows nem ismeri fel a tárgy-beli nyomtatót. Ezért a SHARP oldaláról letöltöttem a Win8-as és a win7-es drivert, de sajnos nem megy egyikkel sem. Esetleg valaki találkozott ezzel a problémával?
Üdvözlettel: Nyeső László
                  Répcelak

sharp.hu ügyfélszolgálat - letöltés keresés, ARM256-ra kell keresni, valamiért a 236-ot nem fogadja el, a driver jó hozzá mert a leírásban benne van. Fontos hogy x64 oprendszert kell kijelölni, az x86 driverek nem jók 64 bitre. Ugyanaz a csomag van ahogy látom XP64-től win8 64-ig, különböző emulációkra. Kizárt hogy ne menne fel. Milyen hibaüzenetet ad a telepítő? Biztos hogy véletlenül nem 32 bites driver csomagot próbálsz? Én így kerestem és sokat talált: http://kepfeltoltes.hu/141126/arm236_www.kepfeltoltes.hu_.png

GyL