A szétszedésnél egy javaslat: fotó, fotó, fotó! Mindent lefényképezni hogy állt, csavarok, üres csavarhelyek, csatlakozók, kábelek. Elég sok szopózást meg lehet takarítani vele, nem kell visszaszedni amit már összerakott az ember. Szétszedésnél még minden egyértelmű, összerakásnál lehetnek gondok hogy ide most tegyek csavart vagy még rákerül valami amivel együtt fogja a csavar fogni, meg hogy merre voltak elvezetve akábelek hogy ne akadjon be és ne csípődjön be semmibe és ne is olvadjon ki sehol.

GyL