Szia!

2014. december 8. 16:41 Vojcsek Csaba írta, <t...@krk-gyarfas.sulinet.hu>:

> Kinél mennyi a tanároknak/diákoknak a kvóta a fileszerver(ek)en?

Tanároknak: HOME mappa - 5GB, közös homokozó ("Tanár hálózati meghajtó" -
1GB).
Tanulóknak az idei tanévtől 200MB (korábban 50MB volt, de korábban csak
Windows XP profil volt, most pedig XP és Win7 profil is van). Tanulóknak
nincs további hálózati írási lehetősége.
Tanároknak igény szerint növelem a HOME könyvtárát, a közös homokozó
méretét nem növelem, ott törölni-e kell, tanulóknak nem szoktam növelni. Ha
a tanárok filmet tárolnak a HOME könyvtárukban azért szólni szoktam.

Tudok olyan iskoláról ahol 150MB a tanárok kvótája :-)

Veres Sándor