Hírlevélből idézek:

...adminisztrációs „Eszköz események” modult aktiválunk az ENYIR részeként
2014 decemberének második felében. Ennek a funkciónak a segítségével az
intézményeknek lehetősége nyílik a kapott eszközök meghibásodását jelezni a
szervizszolgáltatást végző cég felé, illetve eszközmozgatási kérelmét –
saját feladatellátási helyei között – az Educatio irányába.

...kérjük, hogy az ENYIR adminisztrátorok, felhasználók az üzembe helyezés
óta felmerült eseményeket rögzítsék a rendszerben és azokat projekt végéig
tartsák naprakészen.

Én még ott tartok, hogy fel sem szabad bontani a dobozokat!? Akkor most ki,
hogy miért???

2014. december 18. 18:22 Neumayer Béla írta, <neuma...@mail.knyek.sulinet.hu

Üdvözlettel,

*Tóth Lajos*