Nem jön át csak a megosztott infran, amelynek alsó részében látok héber betűket.
Kipróbálom mindenesetre.

Köszönöm,

Csaba

2015.01.12. 16:04 keltezéssel, Ne'meth Sa'ndor írta:
Közben próbálkoztam kutatni az emlékeimben és a levelezésemben és végül ott találtam egy másik címet.
http://www.froggie.sk/download.html

Ezt ki is próbáltam.
kb félóra alatt feltette a prof-ra a héber nyelvet. 2-3 frissítést ajánlott letölteni, utána újra indítva héberül jelen meg a Win7. Lásd mellékelt kép (talán átmegy)