Akkor el is ertunk a lenyeghez.
Nem a rendszergazdai munkajat fogja hatekonyabban vegezni, hanem az
intezmeny fog hatekonyabban mukodni.
Ha a rendszergazda nem kepes kommunikalni a diakokkal, tanarokkal, akkor
ott elobb utobb nem akarnak eszkozoket hasznalni, ujdonsagokat
bevezetni, mert a rendszergazda nem partner.
Ettol meg a rendszergazda a rendszergazdai feladatait tokeletesen el
fogja latni!!!!

Nem értek veled egyet.
Közel 10 évig voltam rendszergazda, pedagógiai végzettségem pedig nincs. A diákokkal a rendszergazdai tevékenységemből kifolyólag gyakorlatilag nem volt kapcsolatom (egy-két elfelejtett jelszót leszámítva), a kollégákkal pedig jól kijöttem, érzésem szerint megfelelően tudtam velük kommunikálni. Egy picit sem érzem úgy, hogy ezen a téren hátrányom lett volna abból, hogy nincs ped. végzettségem. De tovább megyek: ebben az állításban meg van szólítva az iskolákon minden más olyan intézmény és az abban dolgozó rendszergazdais, ahol a rendszergazdának kommunikálnia kell a kollégáival. Olyan helyet pedig nehezen tudok elképzelni, ahol ez nem szükséges.

--
Hambuch Gábor
hamb...@w5.hu