Elméletileg és minden netes leírás szerint az offline Cllipart-ot is innen
kellene beszúrni, de nekem egyszerűen nem ugyanaz az ablak jelenik meg, mint
pl.
itt:http://www.dummies.com/how-to/content/how-to-insert-a-clip-art-into-a-word-2013-document.pageCd-storyboard,pageNum-2.html#slideshow
Érdekes, hogy az itthoni gépemen se (eddig nem tűnt fel, nem túl gyakran
használom)Úgyhogy módosítanám az eredeti kérdést: hogy a ro...bbe kell
Clipart-ot beszúrni egy Word 2013-as dokumentumba?

Az offline clipart már fogalmilag sem létezik? Vagy én vagyok maradi? :-)