Udv!

2015. január 16. 23:49 Takács László írta, <lac...@gmail.com>:

> AbiWord-nek írják (ha jól tudom, nincs y-os változata), a hivatalos
> letöltés itt van: http://www.abisource.com/download/

Igazad van, kapkodtam, elírtam, elnézést...

> Amennyiben ennél frissebb kell, akkor erre tessék (szintén hivatalos):
> http://www.abisource.com/downloads/abiword/

Köszönöm!

> u.i.: Biztos, hogy jó dolog a Google eme "atyáskodása"? Javasolom,
> próbáld ki a Firefoxot.

Nem tudom, jó-e, eddig még bajom nem volt vele... Kipróbálni a FireFox-ot
nem tudom mert -- használom, az nem is szólt semmit, a kettő közötti
különbség tűnt fel, a kérdést ezért tettem fel.

Időközben letöltöttem telepítettem futtattam, a víruskereső semmi problémát
nem jelzett, tehát -- a tárgynál maradva -- a Chrome riasztását túlzott
gondoskodásnak tudom csupán minősíteni...

Köszönöm a levelet! :)

--
Dorozsmai Károly