VLC ha tudja olvasni a kártyát, akkor tud nyers formátumban írni, csak ki kell
találni, hogy az mi (valószínűleg mpeg2). Ja, és közben nem biztos, hogy látod
is….

Sücy

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Veres Sándor
Sent: Thursday, January 22, 2015 1:22 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Videó lementése milyen szoftverrel (Pinnacle studio pci 500)?

Sziasztok!
Van egy "Pinnacle studio pci 500" kártyánk, ezzel szeretnék lementeni egy
kameráról anyagot.
Kezdetben a saját szoftverével, majd Nero 6-tal mentettem le a felvett
videókat, most viszont nem akarom telepíteni sem a saját szoftverét sem a Nero
6-ot.
Milyen ingyenesen letölthető programot javasoltok a kameráról való lementéshez,
ami garantáltan "jól" lementi a videót?
Nem kell, hogy a mentés során kódolja is, a nyers anyag kell kódolatlanul, én
majd kódolom.
Fizetős program crack-elt változatát ne javasoljátok.

A válaszokat köszönöm!
Veres Sándor