2015.01.23. 9:13 keltezéssel, Molnár Péter írta:
Hello!
Amennyire használtam/használok ilyeneket, a switchek többsége
úgy megy, hogy fele POE, fele normál. Gyanítom erre "csak"
poe eszközöket "illene" akasztani. Maximum a kék/kéksegéd,
barna/barnasegéd
szálat nem húzod bele az UTP dugóba, és akkor tuti nem kap az eszköz
áramot a switchtől. ;-)
:)))
Kozben atgondoltam, s nem lehet igazam, mert akkor masik switch-el se
lehetne osszekotni.
Ez alapjan:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Power_over_Ethernet
Gigabites halozaton nem igazan kothetem ki egyik szalat sem.

Nyugodtan rádughatsz nem POE-s eszközt is, érzékelni fogja és nem küld rá áramot fölöslegesen.

--
Alaksza Balázs