Hellótok!

Annak idején, amikor még az szovjet nagyszámítógépek jelentették a hazai számítástechnika javát, a műszaki területek fel voltak osztva: processzoros, szalagegységes, diszkes, ... szakmákra, és külön stáb helyezte üzembe ezeket a gépeket 4-8 hónap alatt. Na egy ilyen R-35-ös üzembe helyezésnél - ami a mi cégünknél volt - ült a processzoros már több napja egy hiba mellett, egyszer csak felállt és elment... Úgy hallottam, hogy beállt a lakótelepi építkezéshez betonelem mozgatónak.
Pedig nagyon jó szakember hírében állt.

---
Szűts Ferenc
sz...@vfmk.hu