techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Borsa Géza

Sent: Monday, January 26, 2015 10:21 PM
Techinfo@lista.sulinet.hu
> Subject: Samsung laptop
>
> Ha valakinek
volna ötlete...

> Samsung (barna) laptop a következőket produkálja:
Elindítom (Tisztaszoftver Win 8.1) beírom a PIN-t, kezdőképernyő, és
utána nincs billentyűzet. Semmilyen. Nem tudok írni sem számot, sem
betűt, az Fn-es parancsok (fényerő, hang) nem működnek. Böngészőbe nem
tudok írni, Wordbe sem, Excelbe sem. Sehova sem. Indításkor a BIOS-ba be
tudok lépni, tudok állítgatni, de ahogy az oprendszer elindul, és beírom
a PIN-t, vége. Az előbb újratelepítettem C: formázásával, a jelenség
ugyanez, de ráadásul a szememet is kisüti, mer a képernyő maximumon
világít. A jelenség két jelentkezett, eleinte olyan fél-egy órával
bekapcsolás után néha lehetett írni. Most nem.

http://www.szag.hu/illemtan.html
http://sulinet.niif.hu/

--

_Sulek Szabolcs_