+1
1. Eleve nem szerencsés összekeverni a hivatali levelezést a priváttal.
2. A helyből, helyi szerverre küldött levél nagyobb valószínűséggel és hamarabb megérkezik. Ha valaki arra hivatkozik, hogy nem kapta meg (vagy, hogy ő elküldte csak a címzetthez nem érkezett meg) hamarabb kideríthető valóban így van-e. Ha tényleg gond van akkor a rendszergazda hamarabb kiderítheti mi volt a hiba. A freemailhez ellenben semmi közünk! Ha valami gond volt vele én mindig azt mondtam, hogy hívják a Freemail ügyfélszolgálatát... 3. Valószínűleg sokkal kevesebb spam meg "vicces" levél közül kell kiválogatni a fontosat 4. A munkahelyi / hivatalos emailek olvasása egy munkahelyen, különösen munkaidőben elvárható míg a privát e-maileké kevésbé. 5. Ha valaki képes a freemailt használni nem hinném, hogy nagyon nehéz lenne megtanulni más felület (pl. Roundcube) kezelését. Arról nem is beszélve ha pl. a privátot is valamilyen kliens programmal használja mert akkor lényegében nincs is különbség.