Üdv!

Nézd meg a BIOS-t és a driver(szoftver) beállításokat, ott be
lehet lőni, hogy mennyi ram-ot zabálhat el.

(pl: DELL optiplex esetén,
ha a BIOS-ban "auto"-ra van állítva a vga, akkor 2GB ram-ból ~800MB-ot
lezabál)

> bocsi
a fontosabb adatok lemaradtak:
> lenovo es1-512-29WU
> w7 prof x64

+ gyári driverek

<zoltan.kur...@gmail.com [2]>:

> [...]
64bites rendszert szoktam felrakni, most is így volt egy lenovo laptopon
első körben látta is (3,85G használható), vga leharap valamennyit. ok

--

--

--

_Sulek Szabolcs_