Szia!

Legutoljára kb 2005-ben használtam a cFosSpeed nevű alkalmazást pont az ellenkezőjére, mint amire neked kell, de úgy rémlik, hogy volt benne sávszélesség korlátozására is lehetőség csatolónként. kB/sec-ben lehetett megadni a fel illetve letöltés oldalon mennyi legyen a max sávszélesség.

Az újabb kiadásokat nem ismerem, de gyanítom, hogy tudja ez is.
https://www.cfos.de/en/cfosspeed/cfosspeed.htm?__ntrack_pv=1
Próbaverziót meg lehet nézni, pénzbe nem kerül :)