Én nem is szoktam használni a jnlp-s dolgokat onnan, alatta a kis + jelet kinyitod, és ott a jar változat, azaz offline telepítő. Ez akkor is megy ha a jnlp blokkolva van. Nálunk mondjuk van ügyviteli oktatás, 100+ gépre a jnlp-s nem játszik mert nem akarom 100+ alkalommal letöltetni ugyanazt. Van egy csomagom, beledobom mindig a legfrissebb ányk, nyomtatvány és nav-doc jar-okat, a legfrisebb jre offline telepítőt, és 1 kattra felmegy batch file-ból.

GyL