Sziasztok!

Egyik adminisztrációs gépünkön a régi PS2-es egér / billentyűzet kombót lecseréltük egy újabb darabra, mert a régi mechanikailag megadta magát. A költségvetésbe egy olcsóbb árfekvésű Genius rádiós (2,4 GHz-es) egér / billentyűzet kombó fért bele. Az eszközt a gép felismerte, feltelepítette, működött. Egy idő után teljesen random időközönként a billentyűzet elfelejtett működni. A receiver USB-ből való kihúzása majd bedugása után megint működött. Az egér folyamatosan jól szuperált. Így az USB port problémáját kizártam. Interferenciára gyanakodtam, mivel másik helységben másik gépen nem tapasztaltam a problémát. Aztán a vezeték nélküli billentyűzet helyett egy sima USB-s vezetékes modellt tettem be (Genius KB-110X) Az egér maradt rádiós, szintén Genius. Ehhez a kolléga ragaszkodott, hogy kell neki. A helyzet továbbra is fennáll. A billentyűzet időnként le, majd újracsatlakozik a géphez. A vezeték nélküli egér szintén USB-ről tökéletesen működik. Vírusirtó teljes vizsgálattal, friss adatbázissal lement. Spybot, Malwarebytes szintén. Jelentős találatok nem voltak. Leszedtem a teljes AMD által kiadott drivert a gépről (chipset, usb illesztő, stb) kitakarítottam a windowst ccleanerrel restart és újratelepítettem a meghajtókat. A jelenség továbbra is fennáll.

A gép paraméterei:
Asus F2A85-M alaplap
AMD A8-5600K APU
4 GB@1600 MHz RAM
500GB HDD RAID1-ben
Chieftec CTG-450-80P táp
Win 7 Prof. x64

Tápegység stabilan tartja a feszültségeket.

Valakinek ötlet?

--
Best regards,

Zsolt Meszaros