From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Végh Rudolf
Sent: Friday, February 06, 2015 5:15 PM
To: Techinfo
Subject: Re: Google Apps vs DOA

Mi a DOA mellett döntöttünk először. Két hónap alatt kétszer próbálkoztunk a
bevezetéssel, de az MS válaszra sem méltatott.
Mivel a T csoportnál a plusz e-mail elég drága, lépnünk kellett.
Maradt a Gmail. Regisztráció után, a meglévő domainhez a DNS-ben rögzítettük az
igazoló bejegyzést. A próba már ment.

Rövid levelezés és az alapító okirat online beküldése után, már teljes jogú
felhasználók lettünk. Az egész kb 3 nap volt.

Teljesen korlátlan, ingyenes, reklámmentes levelezés, Drive, naptár, stb.
A kezelés nagyon egyszerű.
Egyetlen dolog nem működött (bár lehet én rontottam el) az eddigi Gmail fiókom
áttöltése az új fiókba.
Összességében nagyon jól jártunk!
Üdv:

VR