Szia!

Nemrégiben én is szembesültem a problémával.
Némi keresgélés után találtam meg az elsőre (talán csak számomra) furcsának tűnő megoldást: A win7/8 telepítése előtt BIOS-ban UEFI bootra kell átállni, majd a megfelelő telepítővel bootolni. Nálam ez egy a Rufus-sal készített "GPT partíciós séma UEFI-s gépekhez" + FAT32 fájlrendszerű pendrive volt. Op. rendszer után először chipset driver, majd touchpad driver telepítése.
Bővebben:
http://community.acer.com/t5/Notebooks-Netbooks/Problem-with-touchpad-and-Windows-8-1-Acer-Aspire-E5-511/td-p/288552

Remélem ez segít!
Üdv, Zsolt

Az alábbi problémával szembesültem.
Adott Egy Acer Travelmate TMB115-M-C81X netbook. Már a windows telepítés elején sincs egér a touchpadon, csak akkor, ha bedugok egy usb-s egeret.
Mikor kész a telepítése, felrakom az acer-től leszedett touchpad
drivert, de így sincs. Az eszközkezelőben sem látok egér eszközt.
Hiren's boot cd-ről indítva a linuxot tökéletesen működik.

Amit próbáltam:
- különböző win verziók (Win7 Prof 32bit és 64bit, Win 8.1 Prof 64-bit)
    - Win 7 és Win 8 touchpad driver
    - persze az Fn+F7 billenytűkombináció

Segítségeteket előre is köszönöm!
Kovács Ferenc